Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění provozu kluziště na sezónu 2025/2026 na Sofijském náměstí v Praze 12, včetně inzertního polepu a vánočního stromu.
Bližší podmínky plnění:
1. kompletní dodání mobilního kluziště vč. zajištění provozu kluziště, údržby plochy při provozu a noční ostrahy, úklidu, pojištění provozu, následné demontáže a předání plochy v původním stavu;
2. montáž a demontáž kdykoliv mimo čtvrtek, kdy se na místě konají trhy;
3. kluziště bude provozováno:
- denně od 22. 11. 2025 do 22. 2. 2026 (v případě vhodného počasí lze prodloužit), od 8:00 do 20:00 hod.;
- v pracovní dny od 8:00 do 14:00 hod. vyhrazeno zdarma pro školy;
- v neděli 30. 11. 2025 při zahájení Adventu zdarma pro všechny;
- v pracovní dny během vánočních prázdnin (22. 12. 2025 – 2. 1. 2026) a jarních prázdnin (16. 2. 2026 – 20. 2. 2026) od 08:00 do 20:00 hod. pro veřejnost, bez rezervace pro školy;
4. technické parametry:
- ledová plocha včetně mantinelů,
- minimální rozměr kluziště 30 x 14 metrů,
- osvětlení,
- zázemí pro obsluhu,
- prodej základního občerstvení,
- mobilní toalety 2 ks,
- půjčovna bruslí v počtu min. 100 párů,
- sušák na brusle, bruska na brusle,
- dětské podpěry v počtu min. 8 ks,
- zajištění ochrany dlažby na náměstí,
- vyrovnání přechodů, zakrytí kabeláže, označení rizikových míst,
- přesné umístění kluziště upřesní kontaktní osoba zadavatele,
- umístění agregátu tak, aby byl minimalizován hluk jím vytvářený;
5. mantinely budou zadavateli bezplatně poskytnuty k umístění reklamy (vlastní nebo jiných subjektů); provozovatel v nabídce (v krycím listu) uvede vhodný formát inzertních polepů dle velikosti mantinelů, zadavatel zajistí grafické návrhy polepů, které v dostatečném předstihu před zahájením provozu kluziště dodá provozovateli k zajištění výroby polepů a instalace v teple a suchu; provozovatel zodpovídá za dobrý stav a kvalitu polepů během celého období provozu a je povinen na žádost zadavatele polep vyměnit na vlastní náklady;
6. provozovatel se zavazuje zajistit pravidelnou úpravu ledové plochy (nejlépe horké žehlení) vždy před a po školním bruslením, dále dle stavu ledové plochy minimálně jednou během provozu pro veřejnost a vždy po skončení provozní doby; během provozu kluziště zajistí provozovatel úpravu ledové plochy dle jejího stavu tak, aby se netvořily nebezpečné díry; o úpravách ledové plochy vede záznamy, které je povinen předložit ke kontrole kontaktní osobě; v případě prokazatelně špatné až nebezpečné kvality ledové plochy provozovatel zaplatí pokutu 1 000 Kč za každý den, kdy plocha nebyla udržovaná dle výše uvedených podmínek;
7. provozovatel si zajistí přípojné místo na odběr elektrické energie a také přípojné místo na odběr vody; náklady na spotřebované energie a spotřebovanou vodu uhradí zadavatel;
8. zadavatel povoluje provozovateli vybírat vstupné na kluziště v maximální výši 80 Kč za celodenní vstupné pro osoby od 6 let; děti do 6 let zdarma; půjčení bruslí maximálně 80 Kč/den;
9. provozovatel navrhne věrnostní program (permanentky, skupinové vstupné apod.), který podléhá schválení kontaktní osobou zadavatele před začátkem provozu kluziště;
10. provozovatel zajistí řezaný vánoční strom (od 3 m do max. 4 m výšky) s kotvícím prvkem, na kterém nainstaluje vánoční osvětlení v teplé bílé barvě, ideálně doplněné studenými bílými akcenty kvůli shodě s okolní výzdobou Sofijského náměstí (potřebnou součinnost poskytne kontaktní osoba zadavatele) a zajistí jeho napájení z odběrného místa a rozsvícení v termínu a čase v dostatečném předstihu oznámeném kontaktní osobou zadavatele.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.praha12.cz)