Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: „Odstraňování havarijních stavů na pozemních komunikacích a jejich součástech ve správě městské části Praha 12 pro období 4/2025-3/2026“

Informace o dokumentu

Název: Výzva „Odstraňování havarijních stavů na pozemních komunikacích a jejich součástech ve správě městské části Praha 12 pro období 4/2025-3/2026“
Popis: Předmětem veřejné zakázky je závazek zhotovitele zajišťovat pro objednatele, v rozsahu a za podmínek touto rámcovou smlouvou stanovených, odstraňování havarijních stavů na pozemních komunikacích a jejich součástech ve správě městské část Praha 12, dle jejich aktuální nutnosti v průběhu období 4/2025 – 3/2026. Jedná se zejména o opravy trhlin, spár, výtluků, prasklin apod. v površích pozemních komunikací a chodníků, opravy propadů podloží pozemních komunikací a chodníků, opravy a čištění odvodňovacích zařízení a jejich součástí, provedení souvisejících dopravně informačních opatření a odvoz a likvidace odstraněného materiálu (dále jen „dílo“), předmětem této rámcové smlouvy není správa a údržba dopravního značení a zeleně.

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Word Výzva - Havárie 2025-2026.docx
Velikost: 68,74 KiB
Aktuální verze souboru: 18.02.2025 11:19:35
Otisk MD5: 94f7fb4feb7da04276ed725bcc9d4d03
Otisk SHA256: b3047ad4b9f3c3f9b623d6eace21fd579945223a2ec915cd4d5363db66f050fd

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
V 18.02.2025 11:19:35 Výzva „Odstraňování havarijních stavů na pozemních komunikacích a jejich součástech ve správě městské části Praha 12 pro období 4/2025-3/2026“ Předmětem veřejné zakázky je závazek zhotovitele zajišťovat pro objednatele, v rozsahu a za podmínek touto rámcovou smlouvou stanovených, odstraňování havarijních stavů na pozemních komunikacích a jejich součástech ve správě městské část Praha 12, dle jejich aktuální nutnosti v průběhu období 4/2025 – 3/2026. Jedná se zejména o opravy trhlin, spár, výtluků, prasklin apod. v površích pozemních komunikací a chodníků, opravy propadů podloží pozemních komunikací a chodníků, opravy a čištění odvodňovacích zařízení a jejich součástí, provedení souvisejících dopravně informačních opatření a odvoz a likvidace odstraněného materiálu (dále jen „dílo“), předmětem této rámcové smlouvy není správa a údržba dopravního značení a zeleně. zadávací dokumentace - Výzva - Havárie 2025-2026.docx 68,74 KiB