Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Rekonstrukce ZŠ Prague British International School – výměna oken
Odesílatel Pavel Ledvina
Organizace odesílatele Městská část Praha 12 [IČO: 00231151]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 09.06.2025 14:33:43
Předmět Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1

Vážení, dne 09.06.2025 byla zadavateli doručena následujíc žádost o dodatečnou informaci:

"žádáme Vás o vysvětlení zadávací dokumentace týkající se
Přílohy č. 3 výzvy k podání nabídky - SMLOUVA O DÍLO.

Dotaz č. 1:
V příloze č. 3 výzvy k podání nabídky - SMLOUVA O DÍLO čl. VII. Záruka, odpovědnost za vady odst. 2 zní následovně:

"2. Zhotovitel odpovídá za správnost, úplnost a proveditelnost zhotoveného díla. Případné vady díla je zhotovitel povinen odstranit bezplatně a ihned, a to nejdéle do 5 (pěti) pracovních dnů od doručení písemné reklamace objednatele, nedohodnou-li se smluvní strany jinak. Za účelem odstranění vady díla je objednatel oprávněn poskytnout dílo jinému odborně způsobilému subjektu, aniž by tím porušil autorská práva zhotovitele a odpovědnost zhotovitele za vady díla, pokud zhotovitel vadu díla neodstraní sám za podmínek sjednaných v této smlouvě."

5 pracovních dnů je v okenářském průmyslu nereálná doba. Přiměřená doba je alespoň 15 dnů.

Žádáme tímto zadavatele o přihlédnutí k této situaci a změnu doby na 15 pracovních dnů."

Zadavatel k tomu uvádí, že trvá na stávající lhůtě 5 pracovních dnů a doplňuje, že v uvedeném článku je dále uvedeno, "pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Lhůta na odstranění reklamací pak může být z objektivních důvodů prodloužena.

S pozdravem

Pavel Ledvina