Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení „Stavebně-technické posouzení objektů“
Odesílatel Michaela Srncová
Organizace odesílatele Městská část Praha 12 [IČO: 00231151]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 26.09.2024 11:27:00
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
zadavatel obdržel dne 26.09.2024 následující dotaz účastníka:

"Dobrý den,

rád bych se zeptal, zda je možné prodloužit termín dokončení zakázky z požadovaných 5ti na 7 měsíců.
Dále se chci zeptat zda je možné podat tři reference, kdy každá jednotlivá předložená reference by odpovídala vždy hodnotě stavebně technického průzkumu jednoho předmětného objektu."

Zadavatel uvádí, že prodlužuje termín realizace z 5 kalendářních měsíců na 6 kalendářních měsíců.

Zadavatel požaduje v souladu s výzvou, aby účastník předložil seznam alespoň 3 obdobných zakázek (míněno poskytnutí činnosti za účelem zhotovení odborného technického průzkumu v oblasti pozemní stavby), za posledních 5 let před zahájením tohoto zadávacího řízení, v hodnotě minimálně 500.000 Kč bez DPH, za jednu každou (míněna hodnota za poskytnuté služby), včetně kontaktní osoby pro případné ověření reference.

Děkuji

Michaela Srncová
referentka veřejných zakázek