Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Výzva „Odstraňování havarijních stavů na dopravním značení pozemních komunikací ve správě městské části Praha 12 pro období 6/2024-5/2026“
Odesílatel Luboš Tatar
Organizace odesílatele Městská část Praha 12 [IČO: 00231151]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 24.04.2024 08:39:13
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dotaz:
Dobrý den,
tímto Vás žádám o upřesnění článku 10. smlouvy, záruka na dílčí plnění, kde uvádíte záruční dobu 48 měsíců. Vzhledem k tomu, že výrobci materiálů pro VDZ uvádí v příslušných dokumentech materiálů 12 měsíců pro barvu a 36 měsíců pro plast, není možné na činnosti prováděné těmito materiály poskytnout delší záruční lhůtu. Prosím tedy o informaci, zda zadavatel trvá na záruční lhůtě 48 měsíců i u VDZ?

Odpověď:
VDZ provedené jednosložkovou barvou je zadáváno pouze na nové povrchy s tím, že do jednoho kalendářního roku je nahrazeno VDZ provedeným dvousložkovým plastem v reflexním provedení. U všech položek ze vzorového položkového rozpočtu je dle výzvy požadována záruka v délce 48 kalendářních měsíců.