Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Přestavba pavilonu Čechtická pro školské potřeby - technický dozor stavebníka, BOZP
Odesílatel Vojtěch Hrčka
Organizace odesílatele Městská část Praha 12 [IČO: 00231151]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 03.04.2024 12:37:35
Předmět Re: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Dobrý den,
termín realizace je uveden v článku III. výzvy kde je uveden termín zahájení ihned po podpisu smlouvy , který se předpokládá v návaznosti na ukončení výběrového řízení na zhotovitele stavby 04/2024 s délkou trvání 6kalendářních měsíců.
S pozdravem
Vojtěch Hrčka

Původní zpráva

Datum 03.04.2024 11:22:19
Předmět Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace

Vážený zadavateli,

při podrobném prozkoumání zadávacích podmínek jsme narazili na informaci, kterou bychom si rádi ujasnili.

Ze zadávací dokumentace není patrný přesný termín realizace.

Tímto Vás prosíme o upřesnění termínu pro správné nacenění veřejné zakázky.

Děkujeme